Začínáme...

14.09.2010 12:54

Každý začátek je těžký (říká se to a něco na tom rozhodně je, myslím, že každý návštěvník může potvrdit). A o zřizování těchto stránek bych mohla vyprávět pohádky nebo horory? Ne, to přeci jen přeháním. Fakt ale je, že první impluz k založení našich farních stránek jsem dostasla už asi před rokem a první krok jsem učinila někdy na jaře tohoto roku, kdy mi se zakládáním pomáhal kamarád, ale pro naši netrpělivost jsme adresu tenkrát zablokovali. Pak jsme to nechali "usnout" a až dnes, když jsem byla pracovně na Biskupství ČB, to kamarád za mě - beze mě dokončil (trochu jsem se na tom přeci jen podílela, protože jsme u oběda probírali proč na webnode.cz a ne jinde) - ale díky mu za to. Teď už se tím však musím prokousávat sama - naštěstí jsem na práci s internetem dost vyškolená od svých sourozenců. Za farnost Iva